promenad?

nu har jag nyss vaknat. nu. det är helt sjukt. förstår inte hur jag kan sova så jävla mycket. egentligen vaknade jag vid 9 och var relativt pigg, men tyckte det var för tidigt att gå upp så jag la mig igen. :P idag ska jag iaf träffa marina, vid halv 4 snåret. en vända på stan och en fika med tjejsnack. var ett tag sen jag träffade den fröken nu.

var ut på kingen igår, nykter, och träffade lite folk. har varit isolerad sen jag kom hem i stort sett, om man bortser från dom 2 dagarna jag jobbade. så det var skoj. blir nog en vända dit på lördag också. nästa helg är det personalfest i sthlm, och becca är så söt så jag får slagga hos henne och bara för det, så ska jag göra äpplen och dilldipp till henne.mahaha. ;)

jag är faktiskt sugen på att gå en promenad idag.. undrar om man ska kasta i sig en shake och göra det innan marina kommer?

marina & jag på memos, alanya 2oo7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback