and then she was back

så var jag hemma i svedala igen. vet inte hur det känns. bra. dåligt. skönt. värdelöst. det var oerhört skönt att träffa familjen. lille elliot hade blivit så stor. så oerhört söt och glad liten prick. imorgon ska jag mysa med alva. mina små bebisar.

ska snart gå till kingen med tom. älskade hjärtat, som jag saknat dig. en kall päroncider och en tom kommer göra det här till en väldigt bra kväll.

jag blev lite stolt över mig själv idag faktiskt. min reskompis bangade så jag var tvungen att åka hem själv. picasso körde mig till otogar, sen tog jag mig därifrån hem till krylbo helt själv. låter inte som värsta grejen, men har aldrig åkt själv förut, så a small step for men but a big step for me. :)

var in på facebook nyss och såg det här;



OCH JAG SAKNAR DIG HJÄRTAT. HUR MYCKET SOM HELST.
tine också. kom hem nu så vi kan ha olwparty.
tack för att ni förgyllde min sista kväll på picasso och queens.
love.
hei, detta är rosa. och detta är min sång. <3

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

VÄLKOMMEN HEM!

2009-05-27 | 23:10:54
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
johanna säger:

skönt att ha dig hemma hjärtat! missade när du ringde igår & har inga pengar. nu ska jag jobba hela dagen, men jag ringer dig imorgon! Puss!!

2009-05-28 | 08:57:57
Becca säger:

Jag har det :) Manga av deras produkter

2009-05-28 | 16:21:25
Bloggadress: http://insincity.blogg.se/
E säger:

Jag var rætt så rædd førsta gången jag reste sjælv, men nu kan jag knappt tænka mig att resa med någon alls... Man lær sig helt enkelt!

2009-05-28 | 18:32:42
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback