a bad day.

jag har ont. jag är hungrig. jag är trött. jag är rastlös. jag är irriterad. vilken toppenkväll, huh.? har iaf fixat en ny bankdosa idag, betalat alla räkningar, hyra + bokat biljetten hem från alanya så nu är man fattig som en kyrkråtta igen. och inte nog med det, så  fick jag fel lön. fick enligt min förra timlön, så jag fick ringa och klaga i förmiddags. hon på lönekontoret skulle kolla upp det, och göra en korrigering. jag hoppas inte dom väntar med det tills nästa lön.. inte ringde dom från vårdcentralen upp heller, så jag vet inget mer än jag visste igår. lika bra att lägga sig och sova, och hoppas på en bättre dag imorgon. nattinatt.

34 gün kaldi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback