aj, mitt hjärta.

har, i flera dagar, haft ont i hjärtat och en sten mellan lungorna så jag har svårt att andas. igår var det extra jobbigt, jag kunde nästan inte göra någonting innan jag vart helt utmattad. väldigt dumt, eftersom jag höll på att tömma hyllor ute på lagret och föra ut varor i butiken. det slutade med att jag fick sätta mig i kassan istället och köra på där tills jag inte orkade längre, och gick hem tidigare. det var väldigt skönt att vara ledig idag kan jag säga. jag har bara legat i sängen och vilat upp mig. chefen frågade om jag ville vara ledig imorgon också, men jag har inte råd med det. så, jag ska masa mig till jobbet och köra på så bra jag bara kan. det har varit bättre idag, men nu börjar det göra ont igen. det här är verkligen inget jag behöver just nu.

gick ner till tvättstugan igår, och tvättade 2 maskiner med hjälp av malin. vet ju som sagt inte riktigt hur man gör. ;) men nu vet jag. och det luktar nytvättat i hela lägenheten. mysmys. och äntligen rena kläder. nu är det väldigt fullt i garderoben. jag som inte tycker att jag har några kläder, men tydligen. var hem till mikaela en snabbis också för att få korten från alanya. sen tillbringade jag resten av kvällen framför datorn och true blood.

dags för en dusch, sen sova. imorgon är det en dag mindre. iiih.


                                                     mikaela
& jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback