bonde söker fru.

nu är jag ledig. ända fram till fredag kl 11.00. göttans. :) får se vad man ska hitta på imorgon. borde åka till häggvik en sväng. har lite saker att handla till mamma som inte finns kvar i kurvan längre.. ska försöka komma in i tvättstugen också. jag & marlene var på väg dit idag efter jobbet, men vi kom inte in genom dörren. våra nycklar funkar inte på något höger. skulle vara kul att få lite rena kläder. och att lära sig hur man tvättar kanske vore på tiden, om inte annat får malin sköta allt det där när vi landat i alanya. ;)

sambon kläckte nyss ur sig, med en förväntansfull röst dessutom, ÅH IKVÄLL ÄR DET BONDE SÖKER FRU. tittar du på det? vilken koll hon har, min kära lilla sambo.

mat & lite supernatural nu.

(fick glada nyheter idag också, jävlar i mig vilket nyår det kommer bli. det blir INTE nådigt någonstans..)

Kommentarer
Anonym säger:

Men har du missat han med muschen? Du måste titta! :D

2009-11-04 | 20:39:56
cissi säger:

haha...å vilken bra nyhet...iallafall för vissa... ;)

2009-11-05 | 07:26:37
Malin säger:

Vågar knappt tänka på nyår tjejer, blir nästan lite nervös?! :S Höhö.. craaaazy! Och klart jag fixar tvätten hjärtat :)

2009-11-05 | 18:55:07
Bloggadress: http://nuovavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback