första advent.

äntligen är det första advent. myspys. och imorgon efter läkarbesöket (det ramlade ner en liten kallelse i brevlådan i fredags..) åker jag hem igen. hem till stockholm. det räcker med avesta ett tag nu, iaf fram tills julafton. imorgon ska jag pynta lägenheten. jag köpte en tomte på jula för ett tag sen, men jag fick inte ställa fram den för marlene, så den fick åka in i garderoben. men nu så. :) imorgon ska den fram.!

annars då? mjo, jag har hunnit beta av 7 nya avsnitt av nip/tuck säsong 6 inatt, vilket gjorde att klockan närmare sig 5 imorse när jag stängde av datorn.. har varit hemma hos storebror och myst och kollat på tomten är far till alla barnen. jag älskar den filmen. helt klockren. vi har haft 1-års kalad för elliot, och jag har varit och kikat på björn rosenström..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback