onsdag? fredag?

har varit helt dagvild hela dagen lång. har varit helt övertygad om att det är onsdag, för att sedan hoppa över och tro att det är fredag. vill inte riktigt inse att det är torsdag. just det. torsdag. i en timme till. sen är det fredag. och sen lördag. OCH DÅ ÄR DET JULAFEST. yey. vi ska ut och äta på ett libanesiskt ställe på söder, sen vet man aldrig vad som händer. jobbar dock på lördag. såklart. jag är aldrig ledig när det är personalfest. slår aldrig fel. men den här gången är jag iaf ledig söndag & måndag, så jag behöver inte oroa mig för att inte dricka för mycket. jag och joanna har missions på g. det kan bli intressant. eller ja, det kommer bli intressant.

öppningen igår var grym. världens största julavaruhus gjorde världens största öppning. det var kaos. riktig kaos. och jag hade så jävla kul.

jag vill höra musiken. jag vill känna lukten. jag vill ha solen. jag vill höra ropen. jag vill se dansen. jag vill ha drinkarna. jag vill höra språket. jag vill ha kindpussarna. jag vill ha maten. men mest av allt, så vill jag ha känslan. känslan man får när man kliver på planet. känslan man får när man går igenom passkontrollen. känslan man får när man ser borgen från transferbussen. känslan man får när man hoppar ut ur taxin vid burger king.
känslan man får när man vet att man är hemma igen.


Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Har du fått schema för nästa helg?

Ska du me ut den 27:e?

2009-11-19 | 23:49:38
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback