+90 & +47 sms.

vi fick tag på cola. och fil. vi gick en liten vända och så hittade vi på statiol, som har öppet dygnet runt. det gillar vi. blir mycket skönare sen också när marlene tar hit bilen. slipper vi gå i kylan. :) ska ta och bädda sängen nu, och sen krypa ner. tåget går 06.19 imorgon bitti. jag börjar bli lite nervös faktiskt.

+90;
Men alltså. Lyssnar på When love takes over.. Alltså vad jag saknar dig. Pia hälsar. Miss you honey. <3

+47;
Dere er 3, vi er 3 ;) Sjekk han da! Den six-packen! Det er jo snarare 8-pack! Ohh! Men..men det er jo Salih!


fan vad jag saknar er. you just made my day.


och appropå det, så kommer jag ihåg en liten historia tine's kusin berättade för mig när jag var i norge.;
deras släkting fyllde 50 år, och dom hade samlat ihop till en 2-veckors resa till new york åt honom i present. han var dock så rädd för kriminalitet så han stannade inne på hotellet hela första veckan. andra veckan skulle han ta sig ut och kolla runt lite i området iaf. han kommer till hissen, och där i står 2 negrar varav en är 2 meter lång och nästan lika bred. så han kliver in i hissen och står där och tittar ner i golvet. den stora negern säger med mörk röst; down och släktingen kastar sig ner på golvet med armarna utåt och ligger där. dom tittar konstigt på honom och frågar vad han håller på med, så han reser sig upp igen och förklarar att han var så nervös för all kriminalitet osv. när andra veckan var slut och han skulle åka hem, så gick han ner till receptionen och skulle betala sin nota varpå killen i receptionen säger att den är redan betald och klar. han säger att det måste ha blivit något fel, eftersom han bor själv i rummet. killen i receptionen ger honom ett brev som han öppnar och där står det; you just made my day. // eddie murphy. då var det eddie murphy och hans livvakt som hade stått i hissen och han hade betalat hans nota. så det kan gå. ;)

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback