a-town.

sitter i köket hemma hos mamma på köpmangatan nu. fick sluta lite tidigare på jobbet idag så jag hann med 17.44 tåget. min kära bror kom och hämtade mig på stationen, bestämde att jag ska dit och mysa med honom & alva imorgon när mia jobbar. det ser jag fram emot. :) sen ska jag sola, fika med brasse och sen är det dags för bio. THIS IS IT.! lika bra att gå osminkad till bion, jag kommer säkerligen gråta som en liten gris under hela filmen.

ska krypa ner i min säng nu med datorn och kolla på gossip girl, supernatural, 90210 & true blood. har några avsnitt att ta igen. natti natt.




Kommentarer
Sofiya säger:

haha.

de e bra, har halsfluss men överlever nog de ;P sj då?

2009-10-30 | 21:17:10
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
haggart säger:

pussmun-posén har du inte lagt av med än ser jag :P ..... mejla ditt kontonummer tack. /michelle

2009-10-31 | 09:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback