en hel vecka

idag är det en vecka sen jag åkte hemifrån. det känns mycket längre. en vecka sen sprang jag & jennifer upp och ner för damlatasgatan och letade tröjor åt min lillebror innan hon vinkade av mig vid turistinformationen. jag saknar dig massor hjärtat. skulle inte ha något emot att sitta på din balkong, med en flaska vin och invänta queens garden. men, lika bra att sluta drömma och ta tag i verkligheten.

igår skrev vi kontrakt på jobbet. and guess what. jag fick löneförhöjning för tredje gången i år. så nu är jag uppe på maxlön. så jävla skönt. då kommer det gå fortare att betala av mina skulder så jag kan börja spara till säsongen 2010. låg och pratade med malin igår, våra planer kommer gå långt. det blir inte nådigt. mars baby, då kommer vi.!

jag är så sjukt trött, jobbade 8 - 20.15 igår. kanske är därför. men det var hur kul som helst. jag älskar mitt jobb. hade utbildning och stog i informationen och lärde mig reklamationer. det var skoj. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback