en helt vanlig dag a la kurvan

började dagen med att bygga om lite grann. eftersom det blir tommare och tommare i hyllorna så bygger vi om och flyttar omkring saker. när jag i stort sett var helt klar med min avdelning, får jag höra att alla demo-ex ska skrivas av och läggas i en pall ute på lagret som ska till skara. kul. det var inte alls det dom ska till en början när jag började bygga. så det var bara att ändra om lite det. sen blir jag anropad till kassorna, där en skanner gått sönder. klockrent. så det var bara att ringa till norge och be dom om hjälp. dock kunde dom inte hjälpa oss, utan dom skulle skicka en helt ny skanner. kommer tillbaka till min avdelning, och helena ropar att jag ska komma till färgavdelningen. där ligger det 10 liter vit väggfärg utsmetad över golvet. yiiha. så det var bara att böja på knäna och börja skrapa upp det. vart klar till halv 8, så då var det inte tid att göra så mycket mer än att börja göra klart för stängning. fick skjuts nästan hela vägen hem av helena, så himla skönt. var hemma nästan 40 min tidigare. :)

nu har jag och marlene ätit våra obligatoriska varma mackor & juice för kvällen. har kokat makaroner också till matlådan imorgon. så nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova lite. imorn efter jobbet ska jag fika med vicki & cuma. har inte träffat dom sen februari, så det är fan på tiden.

puss.


Kommentarer
Becca säger:

Du är så himla fin i blont hår.

2009-10-29 | 23:14:24
Bloggadress: http://lifeasbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback