ett stycke ledig dag

vem somnade inte i första reklampausen på criminal minds inatt? jo jag. jag hatar reklamer. okey om dom har dom på dagen, men på natten är det bara dumt för jag somnar ju bara.. vaknade till liv igen efter någon timme och kröp ner i sängen. marlene kom hem strax innan 9 imorse, så när hon knatade iväg på arbetsintervju så somnade jag om. klev sedan upp vid 1. gjorde oss iordning, drog en rundtur i upplands väsby och senare vidare till häggvik och jula. inhandlade saker till lägenheten, smörgåsgrill, julpynt, tvättpåsar, soppåsar, godis och lite annat småplock. knatade in på ica maxi och handlade grejer till varma mackor, var ju tvunga att inviga grillen.! :)

nu sitter jag i sängen, nyduschad och trött i ögonen. kanske ska ta och krypa ner snart. har stängning imorgon, så tåget går inte förrän 9.34. riktigt nice, jag hatar att ta 06.19 tåget.. 

natti natt.

jag saknar mitt lilla hjärta. ska nog åka till avesta i helgen och pussa lite på henne.


Kommentarer
Marlene säger:

Mysig tripp. :)

2009-10-28 | 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback