fan och hans moster.

igår var det inte nådigt. var hemma hos fanny & marie på förfest, drog sedan vidare till lambada för en öl. gick efter det in på robin hood, där vi hängde resten av kvällen. träffade på ragget iaf, han hade en tjej med sig. haha, ovanligt va? verkade dock inte spela sån större roll för han hånglade iaf upp mig när hon tittade åt ett annat håll. dessa turkar. träffade på jessie också, har inte träffat henne sen midsommar förra året, så det var riktigt nice.! scanwayguiderna kom, så då hängde jag med dom resten av kvällen när fanny & marie gick upp på latino. talip fick köpa vodkabull åt mig. och det var inte i dom små vanliga glasen jag fick då direkt, utan dom största ölglasen. efter 3 stycken sånna är det lite dimmigt faktiskt.. ;) vi gick och åt efter det, och stackars tess fick ligga och lyssna på mitt fyllesnack när jag kom hem. :P

ikväll vet jag inte vad som sker.. jag & jennifer pratade om middag men hon är såklart inte ute på msn så jag kan få tag på henne.. är lite sugen på queens garden faktiskt. har inte varit där sen i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback