in a-town

just nu sitter jag i sängen i mitt gamla rum hos mamma på köpmangatan. åkte hem hit imorse för att hämta lite mat. är ju inte världens rikaste sen alanya, så mamma har lagt massor med mat till mig nu som jag ska frysa in och ha ett tag framöver. :) hade tänkt ta med lite mer saker härifrån också, men tror jag väntar med det tills söndag när marlene flyttar ner, för då har hon bil och jag slipper släpa lite mycket. :P

annars då? jo jobbet funkar hur bra som helst. är säljare på heltid nu, så blir inge mer kassa. vilket är skönt, det är mer variation som säljare och dagen går fortare.

ulrika; frisören jobbar på latino club just nu. tidigare har han jobbat på både janus & james dean. bilderna finns bara på facebook at the moment, men ska lägga upp dom på pixbox senare när jag har tid också så då hojtar jag till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback