lördag i storstan

senaste dagarna på jobbet har jag haft världens jobbigaste kunder. och en hel jävla massa av dom har det varit också. dom tar aldrig slut. idag fick jag en utskällning av en karl från göteborg, som tyckte det dålig stil av jula att inte ta emot hans elektriska pump som gått sönder när han inte hade något kvitto. hallå lixom?! försök få din vara skickad på reparation någonstans utan kvitto? :S pucko.

ikväll ska jag och camilla (en jobbarkompis) äta tacos & massa snask. snacka skit och se på björn gustafsson - ett livsverk. wow-jocke på repeat.

igår kom chefen in en sväng i gamla butiken, vi pratar lite och jag säger att jag är väldigt avundsjuk på att jag inte får vara i nya butiken och bygga med dom andra. varpå han säger; ja men du kommer väl dit sen? så jag antar att jag inte behöver oroa mig för förlängning. inte för att jag gjort det, men iaf. skönt att det är sagt.

nu ska jag kila, ha en bra lördag. puss.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback