lördag.

var helt slut efter vi kom hem från kale market igår, så jag gick och la mig en stund. helt plöstligt var klockan nästan 11 på kvällen.. tog taxi hem till jennifer och hängde där en sväng innan vi drog vidare till hamnen. träffade på första skaran av queens garden killar på café opera. gick sedan runt och kikade på robin hood, latino och carisma. sen slutade vi upp på lambada. träffade på mormorskoftan, som var bra på lyset. lambadakillarna lika så. dom visade oss porrfilm. hemmagjorda. haha. drog i oss en varsin öl innan vi for vidare till james dean. dit kom också den andra skaran av queens garden killar. mr februari kom fram naffsade oss på kinderna, haha. sen drog vi i oss en varsin orgasm och sedan vidare till efes büfe för att ta en toast och en ayran. james dean killen kom och bjöd oss på maten, det gillar vi. det får han gärna göra flera gånger. ;) efter det tog jag taxi hem till mig och jennifer hem till sig.

 

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ett gammalt ragg skulle till robin hood ikväll, och ville jag skulle komma dit. vi får se vad som händer.. puss.


Kommentarer
Andrea säger:

Cool header:)

2009-10-04 | 15:23:16
Bloggadress: http://nilssonordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback