nästan nästan nästan hemma..

står för tillfället på centralstationen i uppsala. så långt har jag kommit. 4 timmars väntan på göteborgs central, och sedan en bussresa på 8 timmar. det ska bli väldigt skönt att komma hem till min säng, i mitt rum på köpmangatan. dock bara för att jag är så sjukt jävla trött. annars hade jag hellre tagit rummet där tess förmodligen ligger och sover nu. där borta där det är 30+ och sol. behöver jag säga att jag stod och skakade i väntan på bussen inatt? fy helvete.

nu ska jag ringa lilla mamma och höra vart hon är. hörs sen.

Kommentarer
GävleAnna säger:

Ja välkommen hem till ångestlandet! Fy fan vad hemskt det är här! Kallt och jävligt. Hoppas sista delen av resan också gick bra. Hörs!

2009-10-11 | 12:04:29
Jessica säger:

Välkommen hem gumman. Tråkigt va? usch förstår dig exakt hur du mår, det är skit och jobbigare blir det. Eller det blev det för mig ialf.

Nu efter 1 månad här hemma så känns det lika jobbigt :(

Vill bara tillbaka..men som jag sa tidigare. Snart är vi där igen. Vi får kämpa och stå ut ;)

Puss & Kram hjärtat..

2009-10-11 | 15:38:22
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/j81
Jessica säger:

sv; Jadu..jag ska ialf försöka stanna lika länge som nu 10-11 veckor :) Fast jag skulle mer än gärna jobba där så man åkte redan i april och stanna till oktober. Men vad man skulle kunna jobba med var en annan fråga..haha!! Hur ska du göra då?

Kram

2009-10-11 | 20:54:10
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/j81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback