october first.

dagarna rullar pa. börjar fa lite panik över att jag ska hem nasta vecka. vill verkligen inte alls. men hem och jobba och sen ner igen. och da med min andra half. min fina syster med baba türk fran istanbul. <3 det kommer bli sa valdigt bra. var till apollo idag, det ar fullt pa alla flyg till alla nordiska lander. jaha, men sa trevligt. ska ringa runt lite imorgon till andra bolag och höra. skulle vara bra om jag kunde hitta en biljett pa onsdag sa jag hinner hem och packa innan flytten till el stockholmo.

nu ska jag snart kila hem, duscha och sedan knata till fanny & marie för lite fest. sen blir det queens garden och kanske mambo. ;) puss da.

Kommentarer
Jessica säger:

Be dem (Apollo mfl) ringa dig om dem hittar nån biljett. Så gjorde jag och dem ringde ;)

Puss

2009-10-01 | 18:17:48
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/j81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback