part II

humöret är bättre. tack vare malin. min fina. utan att hon ens vet om det så gör hon mig på så mycket bättre humör, bara av en liten text på facebook. kärlek till dig. <3

packningen har jag inte kommit nå längre på alls. som vanligt. jag kommer väl, i panik, slänga ner massa strunt saker och glömma allt det viktiga som jag bör ha med mig. som vanligt. dock är det ju en bit närmare hem från stockholm än alanya, så det är inte hela världen om jag glömmer något.

det ösregnar i alanya. jag vill vara där. det är supermysigt.

Kommentarer
Malin säger:

Du är för underbar! Kan bara säga detsamma till dig hjärtat, lite kan göra så mycket. Själv har jag haft upprepade skrattattacker hela dagen då allt möjligt alanyabus poppat upp i huvudet, haha.. det är så underbart när det är så :) Jag älskar och saknar dig till tusen <3

2009-10-14 | 19:03:28
Bloggadress: http://nuovavita.blogg.se/
Sofiya säger:

haha ne gums. de va kaaos väder här igår. tornardo fan!

2009-10-15 | 11:02:40
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback