wänsdäy

packningen är nästan klar, har lite småsaker att lägga ner bara sen är jag good to go. känner inte ens för det längre, vill bara ligga här under täcket som jag gör nu och stanna här. men eftersom jag inte är ekonomiskt oberoende någonstans så har jag inte sådär överdrivet mycket till val. sen vill jag verkligen börja i kurvan också, bara mitt dåliga humör försvinner så blir det här skitbra. för jag kommer bo med marlene + att alexandra har flyttat till storstan. :)

kila ner till stan nu då och göra lite ärenden.

Kommentarer
Nilla säger:

Gumman..du mår nog bättre snart..inte långt kvar tills du åker igen.. jag åker till Izmir ikväll och ska ta flyget därifrån..så imorgon e jag oxå hemma i Sverige.. :( känns jobbigt men ändå bra då jag vet att jag kommer må bättre om ett tag när allt har lagt sig! Ta hand om dig så hörs vi!! Kramar pernilla

2009-10-14 | 12:29:23
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/nillia
Alexandra säger:

pussunge <3

2009-10-15 | 01:24:41
Bloggadress: http://xcarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback