alaaaanya baby!

resan började val inte sadar överdrivet bra. det var fel pa tagen sa jag fick boka om min biljett till ett tag som funkade och aka tidigare till arlanda. dock var det ju saklart fel pa det taget ocksa, sa jag fick sitta dar i en timme pa tagstationen och vanta. sen gick det bra med flyget osv, satt och fördrivde tiden med x antal vanneravsnitt. min mobil funkade ju inte, jag tanke inte pa att det ar en annan pinkod nu nar jag bytt till comviq. smart av mig. ;) vi kommer fram till antalya, passgubben börjar tjöta pa turkiska och ha sig innan han slapper igenom mig. star och vantar pa vaskan, men ingen vaska kommer. gar till lost and found och pratar med tanten dar, varpa hon sager at mig att ga till bandet och kika. men halla, jag hade ju statt dar i en timme redan. cepeturk. fyller i en raport och gar ut till fritidsresor för att aka till alanya. men det fanns ingen buss till oss. den hade dom skickat ivag eftersom vi inte kom ut i tid. sa dar star vi. ingen vaska. ingen mobil. ingen transferbuss. javligt bra start pa semestern.! star och tjaffsar med guiderna ett tag innan dom sager att det landar ett flyg om 2½ timme som vi far vanta pa. da vart jag sur och började tjaffsa annu mer och det slutade med att vi fick aka med en tysk transferbuss istallet. kom fram till hotellet vid 4 pa morgonen, och slocknade direkt.

gick till fritidsresor nar vi vaknade för att försöka fa lite ny info om min vaska, men dom visste inget. sen ringde dom efter nagra timmar och sa att min vaska var pa vag till alanya. thank god. sen har det varit helt underbart har nere. mysigt hotell, varmt, skönt. :)

ikvall blir det förfest hemma hos tess, eirin, sophia och sonya. sen ar det karaokebaren som galler.. :D

just javlar ja, jag har fatt lagenhet i sthlm ocksa. sa nu blir det storstadsliv igen.

Kommentarer
Anonym säger:

men shit Fanny!

Härlig start på resan. haha..

Tur att allt gick bra tillslut.

Vi hann aldrig gå igenom biljetterna. Har du fixat annan eller ska vi försöka ta det på plats?`



Mindre än 3 veckor kvar nu. Jag håller på att fåååå panik. Hoppas du har de bra. Eller aaaa.. jag vet att du har det bra!!! njut nu! Puss kram Leila

2009-09-02 | 16:29:03
Bloggadress: http://leilei.blogg.se/
madelene säger:

hej hoppas ni har de varmt och bra. varför bor ni på hotell? kram

2009-09-02 | 20:08:49
Bloggadress: http://maddiz85.blogg.se/
tess säger:

Jooopp det har du så tacka oss som är här hemma o fixar medan ni är borta o steker ;) du får alltid det bästa till sist.

2009-09-03 | 16:23:03
Bloggadress: http://tesssottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback