rödluvan och lammkötten

igar vart det först fotboll pa picasso med cissi, jennifer, eirin, tess & mikaela. jag & cissi delade pa en flaska vin, och sedan var vi i full gang igen. ett aquarium fick vi ocksa. det satt dar det skulle. ;) vidare till queens för en rape me och sedan till the doors. sprang förbi queens en svang till strax innan dom stange och pratade med tess & eirin. en öl hann vi fa i oss ocksa innan dom stange. sen vidare till efes büfe dar nagra vakter fran robin satt. sa vi satte oss med dom och tjötade pa turkiska. diecut ringde till cissi, men han vart inte sa glad nar vakten svarade. inte nagonstans faktiskt. haha. fast han ar ratt jobbig anda, en javla massa tjat om lillen lixom. det var över 2 ar sen nu.

ikvall kommer cissis mamma. sa det blir mat pa picasso igen och sedan ar det faktiskt dags för karaokebaren. min röst ar nastan helt borta, the schwiiiiiinflue har tagit över, men efter lite vin blir det sakert bra anda. 12e dagen i rad nu, jag kommer nog inte ha nagon lever nar jag kommer hem. om jag kommer hem det vill saga.

Kommentarer
Anonym säger:

Vad hette parfymen nu igen? :)

2009-09-11 | 13:29:08
Bloggadress: http://leilei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback