alanyaupdate.

iförrgar vart det oba en svang. sen vart det queens som vanligt. helt plöstligt nar jag star dar i lilla baren ar det nagon som knackar mig pa ryggen, vander mig om och ser cihan.! sen kom emma ocksa. har inte traffat nagon utav dom pa 2 ar, sa det var riktigt skoj. :) sen vart det vidare till the doors, dar allt för manga drinkar och shots slank ner sa jag och cissi vart nog fullast av alla dar inne. en himlans massa dans vart det, och nagra inte allt för smickrande filmer. efterat vart det som vanligt nattmat pa efes büfe med alla tjejor. nar vi ska knalla hem sa kommer frisören förbi med en skoter, trakigt att fa skjuts hem lixom. nog för att vi bor 5 min fran hamnen, men anda. ;) bara hem, packa vaskan och dra till oba igen dar det vankades efterfest hos memospojkarna. nagot sliten man var nar man vaknade sen..

igar vart det picasso. vi skulle ta det lungt och lagga oss i tid. eller hur. efter maten kom det in mojitos och cosmopolitans. sen var det kört. vidare till queens igen dar vi stannade tills dom stangde. nar dom stangde sen sa ropade mr februari pa mig, sa jag gick dit. det var ett valdans liv pa honom. tydligen sa har hans kompis (den dar jalva fittfatih) sagt att jag lagt ut bilder pa oss tva pa en svensk hemsida och skrivit under dar att vi ska gifta oss. haha say what? efter typ 10 minuters tjaffs klappar han mig pa axel och sager att jag ska glömma hela grejen, och att han tror pa mig för att vi ar vanner. hjartat, vi har aldrig varit vanner. men ok, fine. sen vart det iaf efes büfe igen.

ikvall blir det fest igen. jimmy & co ar har. sist han var har var 2005, sa det blir nice.

Kommentarer
emma säger:

Vårt gæstspel i alanya var populært alltsa? :P Vi tog oss en tur igen faktist och stannade en natt, men då var det før att stæda ur lindas læegenhet. Såg dig inte i oba då...

2009-09-22 | 16:25:23
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback