24e april.

vart ingen medicin idag. det är röd dag, så apoteken är stängda. fanns ett som var öppet, men det hittade vi inte till. så jag knaprar på malins citodon istället. hjälper iaf något. får gå till ett imorgon istället.

fick en bra nyhet idag. en väldigt bra nyhet. på onsdag händer det. ♥ cant wait. för att inte tala om att sandra & ida kommer på fredag, sandra på lördag och madde & vivvi veckan efter. riktigt nice. :)

jag saknar min familj. väldigt mycket. önskar så innerligt att dom var här nu. speciellt mamma. min lilla mamma. hoppas du blir frisk snart. ♥

                                        jag, cissi, jennifer & malin @ the doors, april 2o1o


Kommentarer
pia säger:

Kom til Queens i morgen...? =D

I'll be there, woooop! :D

2010-04-24 | 03:26:51
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com/
Deniz säger:

Tack :).

Dom hälsar tillbaka ;).

Hoppas allt är bra med dig där nere, i den hääärliga värmen :D.

2010-04-24 | 11:25:17
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback