bad bad day.

igår natt fick jag väldans ont i bröstet igen och det vart bara värre och värre. jag hade så sjukt ont att jag trodde jag skulle dö. har inte haft så ont någon gång. helt sjukt. låg på toaletten och kräktes som en gris också. inte helt ok. pricken över i;et så fanns det inte heller något vatten. det hade slutat fungera tidigare på kvällen. mysig toalett ab. efter några timmar vart det bättre, och jag lyckades somna. vaknade av att städerskan kommer in och med henne 2 andra turkar. kollar ut över rummet och ser en chipspåse flyta förbi på golvet. översvämning var det, typ 5 cm vatten i hela lägenheten. haha. så kan det gå. väckte malin, och hon skulle resa sig upp men det gick inte så bra, hennes ben var ur led. tack och lov fick hon tillbaka det utan knas. jävlar vilken morgon alltså.

resten av dagen/kvällen/natten låg jag bara i sängen och var helt död. ont i halsen. feber. ont i bröstet. spyattacker. illamående 24/7. fick mat hemkörd från picasso som jag tvingade i mig. idag är det dock bättre, bara halsen som krånglar. funderar på att gå till apoteket och köpa någe pencilin, men vet inte riktigt vad jag får blanda mina andra mediciner med, men det bör dom veta tycker jag..

nu ska jag gå upp och dö lite i sängen igen. hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback