livstecken.

resan gick bra. somnade av pa flygplatsen nar vi kom till oslo. vart vackt av tine och hennes pappa sen nar dom kom. varldens finaste tine. satt och shottade baileys & dooleys medan vi vantade pa att fa boarda. kom fram, letade upp transfern men nan san fanns inte. sa det fick bli taxi. kommer fram till hotellet. sa ar det stangt. far höra av en annan taxigubbe att det finns ett till som heter nastan lika. aker dit varpa killen i receptionen sager att det inte ar dar heller. kanonkul. akte till pems hotell och sov dar tva natter. sa akte vi till hotellet igar och kollade om det var nagon dar da, och det var det. pratar med dom och det visar sig att det inte ar det hotellet utan att det ar det andra hotellet som vi var till. sa vi drar dit igen och da ar det en ny gubbe dar. och da fick vi checka in. sa vi betalade 100 lira i onödan pa pems hotell. cepeturks.

allt ar helt underbart. kunde inte ha det battre. langtar inte hem för 5 javla öre. jag alskar att vara har.

btw sa har jag stangt av mitt svenska nummer, sa vill ni nagot far ni höra av er till mitt turkiska.


Kommentarer
pia säger:

Ååååh jeg vil også ned nåååå!

Du må gi meg ditt tyrkiske nummer :)

2010-04-06 | 02:07:22
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com/
Gabriella säger:

Heeej!

Är du nere i turklandet igen? Åh fasen va härligt! Hur länge stannar du?? Hela säsongen? Saknar saknar saknar... Kanske kommer ner på en visit! ;) Kram

2010-04-07 | 14:09:35
Bloggadress: http://gabriellamariescherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback