5e augusti.

det slog mig och lotta igår, det är fan augusti. augusti. helt sjukt. vi drog ner hit första april. tiden har gått helt sjukt fort.

anyhow. nu har även ida och elliz åkt hem. det är tomt här. tråkigt att alla far hem. men snart kommer malin ner igen. och ida. och sandra hoppas jag. sen är det faktiskt dags för mig att dra hem också. jag har hittat en hemresa som jag funderar på att boka. 18e september. väldigt b. jag hatar att åka ifrån när det blir lågsäsong. men hem, fixa nytt pass och sen dra tillbaka igen. födelsedag, julafton och nyår. cant wait. :)

i måndags var jag i dimcay. det var säkerligen en 10 år sedan sen sist? hur mysigt som helst. jag och veronica tog scootern på en liten åktur. tog den andra vägen också så vi fick en extra lång resväg. vattnet var kallt. väldigt kallt. hela hjärnan stannade upp och jag hade svårt för att simma, haha. nästa gång hyr vi en bil.! :)

nu ska jag göra mig klar, ska träffa tess om en stund över några glas vin..





Kommentarer
Sofiya säger:

gör så :) puss

2010-08-05 | 17:55:17
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
Pia säger:

Saa söte ni er :)

2010-08-05 | 18:44:17
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback