headache.

huvudvärk med migränkänningar. idag igen. superbra. jag skulle ha varit med marina idag, men icket. får köra med nytt försök imorgon igen. sen ska jag faktiskt gå och sola. jag är blek som ett spöke and it aint pretty. kanske lite färg på kroppen kan må mig på lite bättre humör.

nu kryper jag ner under täcket med mina skumtomtar och betar av lite supernaturalavsnitt.

Easy come easy go that's just how you live, oh take take take it all but you never give. Should've known you was trouble from the first kiss..

Kommentarer
Emma säger:

blek hud gör en trött. om inte annat kan man låtsas att man är piggare...

2010-12-29 | 22:33:25
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback