hej mitt vinterland, nu är jag här.

kl 11 idag rullade vi in på landningsbanan på arlanda. flygvärdinnan hälsar oss välkomna och berättar att det är -22 grader ute. minus 22 grader. det var som så att jag ville gömma mig bakom alla malmömänniskor som satt kvar på planet för att fara till antalya. tog tåget hem, och bror kom och hämtade på stationen. jag trodde seriöst att mitt ansikte skulle frysa fast av kylan. usch. nu sitter jag iaf i köket hemma hos mamma i värmen. inga som helst planer på att visa mig utanför dörren har jag heller förräns imorgon då jag ska hem till storebrorjulbak, glögg & en väldans massa bus med världens finaste lilla brorsdotter.

jag har även hunnit med att kontakta adressändring, tidigare när jag var i alanya gick det inte att göra något över telefonen, men så fort jag kom hem så var det inga som helst problem. det är lite skumt. men men. ett nytt ica-kort är också på väg. kanske lika bra att inskaffa mig ett nytt swedbank också när jag ändå är igång. korten vill ju inte riktigt som jag vill.

nu ska jag iaf ställa mig och rulla köttbullar tills mamma och resten av familjen kommer hem. sen ska jag ta en lång varm dusch med en riktigt bra jävla stråle, dra på mig min rosa sparkdräkt och lägga mig under mammas duntäcke och titta på desperate housewives.

OCH förresten, finns det något bättre än det här? kärlek på högsta nivån och i maj maj MAJ, då är det premiär.! :D iiih. cant wait. ♥

-
You can guide an expedition, you are Jack Sparrow.
- There should be a captain in there somewhere..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback