nej men hej.

klockan är efter 5 och jag har inte lagt mig för att sova än. jag & mamma har legat i sängen med dilldipp & äppelbåtar och tittat på desperate housewives tills för ungefär 1 - 1½ timme sedan när hon gav upp och ville sova. jag stängde av datorn och la mig jag också. men efter några minuter slog jag på den igen. så, nu ligger jag här med några skumtomtar och ett glas jordgubbssaft. funderar på om jag ska titta på harry potter och halvblodsprisen och förfriska mitt minne om hur den slutade. jag & marina ska gå och titta på den senaste filmen om några dagar när den återigen visas på avestas bioduk. planen var att se den i alanya med tess, tills vi läste att den var dubbad. (såklart, det kunde man ju räknat ut med smalbenet..) och att höra finaste harry prata turkiska i en annan stämma var verkligen off the wall. så, nu får jag kort och gott vänta några dagar in i det nya året.

Kommentarer
Idde säger:

Hahaha fyyy hp på turkiska :p

2011-01-02 | 06:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback