tjugohundratio.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Säkerligen. Dock inget apstort som jag kommer på nu mer än att jag var utomlands 9 av 12 månader.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
-
Kör inte med några nyårslöften.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Japps, Marina.!

4. Dog någon som stod dig nära?

- Nej.

5. Vilka länder besökte du?

- Turkiet, Norge, Danmark & Sverige.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
- En fast punkt.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

- Är inte så bra på datum i ärlighetens namn, så inte så många.

8. Vad var din största framgång 2010?
- Framgång och framgång, är väl mer att jag har lärt mig att stå på mig lite mer. Att alla människor inte vill en väl, utan det finns många dåliga personer.

9. Största misstaget?
- Att jag lät fel människor komma mellan en väldigt viktig vänskap. Lyssnade på alldeles för mycket skit, och tyvärr tog åt mig av det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Yes, är inne på min 14e månad som sjuk nu. Ont krut förgås tydligen inte så lätt.

11. Bästa köpet?

- Resorna.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

- The doors, James Dean & Picasso. ;) Nej, men min säsong i Alanya kort och gott.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
- En hel del. Mina nära och kära till en början. Upptäcktsfärden i Turkiet. Sen väldigt många nya människor som jag lärt känna.
  
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Väldigt många, b.la. Shakira - Gypsy & Lady GaGa - Alejandro.

15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år?
- Oj, apsvårt det där. Både och. Jag är tillfredsställd på ett helt annat sätt efter det här året än vad jag var förra.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Försökt mer. På alla sätt och vis.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Lyssnat på fel människor.

18. Hur tillbringar du Nyår? 
- Hemma på köpmangatan med la familia.

19. Blev du kär i år?
- Njae. Kär är ett starkt ord, och det kanske jag inte skulle använda men.. det finns någon som krypit tillbaka in i tankarna..

20. Favoritprogram på TV?
- Tittar inte på tv.

21. Bästa boken du läste i år?
- Har nog inte läst någon bok iår..

22. Största musikaliska upptäckten?
- maNga.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- Önskade mig inget.

25. Något du önskade dig men inte fick?

- Nope.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Middag på picasso och sedan vidare och skakade rumpan på James Dean.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Det där jobbet jag velat ha så länge..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

- Oj. Hm, blandat är nog bäst svar. Och en hel del svart.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Ian Somerhalder.

30. Vem saknade du?

- Familjen och vänner.

31. De bästa nya människorna du träffade?
- Alanyatjejerna.

32.
Hur ser det ny året ut?
- Just nu ser jag bara intervjun 24e januari. Sen får vi se hur det ser ut efter det.


Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Snor den här

2010-12-31 | 00:30:37
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback