tomten är far till alla barnen.

finns det någon bättre film? helt jävla underbar. jag älskar den. har sett den x antal gånger, men kan se den lika många gånger igen. peter haber i mitt hjärta!

julafton börjar lida mot sitt slut och snart är det juldagen. har iaf haft myspys idag även om mamma inte varit så delaktig. god mat i alldeles för stora mängder, ris a la malta & saffranskaka till efterrätt och lite godis ituggat lite då och då. men är så det ska vara på jul antar jag. :) tomten kom också, eller ja, min lillebror skuttade i tomtedräkten och agerade tomtenisse för elliot. dock så gav elliot alla paketen till tomten istället för att ta dom själv. haha mosters sötnos.

nu ska jag iaf krypa ner och titta lite på men in black, ha en fortsatt trevlig kväll. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback