flyttning.

nu har jag varit och hämtat alla mina saker från märsta. så jävla skönt. hade kirsi med mig, det behövdes verkligen. 3 stycken resväskor och 2 stycken stora julapåsar. hade aldrig fått med mig det själv. åkte tidigt imorse så vi skulle hinna äta lunch också, så när vi kliver av i märsta så inser jag att jag glömt nyckeln hemma, haha. kirsi tyckte jag skulle ringa och höra om marlene var hemma, men jag var övertygad att hon var på jobbet så vi drog hem och hämtade nyckeln igen. kommer dit, och vem är inte hemma då? jo, marlene. så vi hade sluppit åka fram och tillbaka. nästa gång är det jag som lysssnar på kirsi. ;) tog sedan pendeln till årstaberg och taxi därifrån. pallade verkligen inte släpa allt på tunnelbanan och bussen.

för er som undrar så köpte jag biljetten på fritidsresors hemsida, hittade ingen bloggsida till er som frågat. :)

nu ska jag packa upp, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback