friiiiday.

uppe med tuppen imorse, halv 7 redan. inte det roligaste. knatade ut till busstationen, men ingen buss kom. såklart. så fick ringa min bror och be honom köra mig till sjukhuset. där hände det inte så mkt, finns inte så mkt dom kunde göra faktiskt. fick höra att läkningstiden är 6 - 12 månader. greeeeit. fick nya tabletter också, eftersom dom jag har nu knappt hjälper. så får se om det är mer krut i dom jag fick nu. ska tillbaka till läkaren på torsdag, så blir hemma i avesta tills dess. hade nog inte gått så oerhört bra iaf att ta mig till sthlm.  

kom hem, la mig och sov. vaknade för 2 timmar sen. åt mat. och nu sitter jag här. med världens sug för det här.


Kommentarer
Anonym säger:

MEN ALLTSÅ!!! RYSNIGAR I HELA KROPPEN!!!

TAKE ME TO ALANYA

2010-02-26 | 21:24:38
Bloggadress: http://jennifer87a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback