dagen före dagen.

igår på jobbet small det till i bröstet igen. har haft ont lite till och från ett tag nu, men igår vart det värre så jag fick åka hem från jobbet. fick ta taxi hem till och med som jobbet står för. det var gulligt. :) idag är det bättre, men känner mig helt utmattad. skulle kunna sova i 100 år känns det som. inte ok. inte med tanke på att det är intervju imorgon. men det ska nog gå bra. funderar på att åka hem till mamma efter det. så hon får pyssla om mig lite. har inte varit hemma sen jul, så vore mysigt att komma hem en sväng. men vi får se.

jag börjar bli lite småhungrig. kanske man skulle göra sig något att äta? och se på the big bang theory. det programmet är kärlek. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback