en vecka senare.

idag är det en vecka sen jag åkte hem. EN VECKA SEN? helt sjukt. känns som att jag varit hemma i 100 år. varför går tiden så sakta? gaaah. men på onsdag får man kanske lite bättre nyheter, jag vill verkligen sitta med på planet ner den 27e februari. håll alla fingrar och tår.

svullarkvällen igår. jo, det vart våfflor. det vart godis. det vart ca 20 min av en film. sen var fanny deckad helt i soffan. vaknade lagom bra till slutet. sen somnade jag om igen, så rebos fick sitta och msna vid datorn istället. snäll sambo hon har. ;) haha. men nu har jag ställt fram våra ben & jerry's så det blir lite glass och the big bang theory innan jobbet kallar igen. (ja, jag sa att jag kunde jobba idag också.. men förhoppningsvis får jag vara ledig på fredag då istället..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback