friday night live.

You see my problem is this, I'm dreaming away. Wishing that heroes they truly exist. I cry, watching the days. Can't you see I'm a fool in so many ways? But to lose all my senses, that is just so typically me. ♥

Fetångest. Jag vill inte jobba. Jag vill inte vara i sverige. Varför är JenniferRobin Hood & James Dean när vi inte är det? Vad jag vill ha, är däremot en Ben & Jerry's. Jag och rebos tänkte ändra våran tjockiskväll till ikväll, men vi kom på det försent och sista bussen till affären hade redan gått, och vi orkade inte gå i kylan. Så det får helt enkelt vänta tills imorn.

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Den som väntar på något gott väntar fan alltid för länge.

Men vafaaaan,vi överlever nog!

2010-01-16 | 00:09:12
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback