12 minutes to midnight.

jag älskar svenska sommaren. jag hoppas verkligen det här vädret håller i sig fram tills fredag. :) fikan idag med brasse var mys, är ju inte så ofta vi träffas. mest för att jag väldigt sällan är hemma.. men skönt att ha någon som man kan träffa kanske 10 gånger på ett år, men ändå är det som att man träffas varje dag. man bara tar upp där man slutar. me like. får se om vi ska ses något mer innan jag far..

tänkte jag skulle lägga mig i sängen och kika klart på legend of the seeker nu. jag & rebos började titta i vintras på första säsongen, och när jag for var det kanske 4 - 5 avsnitt kvar, och dom har jag inte tittat på än. så det är dags nu.

natti natt.

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Jag har kollat klart på hela säsong 2 oxå. :D

2010-06-29 | 10:06:47
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback