17e juni.

malin har åkt hem. mamma & co har åkt hem. frida har åkt hem. emelie far hem imorgon. och mina damer och herrar, så gör även jag. imorgon 23.20 så lämnar jag turkisk mark och sätter kosen mot sverige. planen är att vara hemma 4 - 5 dagar. men vi får se hur det blir. idag är en sån här dålig dag där jag ärligt känner att jag aldrig behöver sätta min fot i det här landet igen. men men. vi får se hur det blir med den saken. jag ska iaf hem och äta massa mat. pussa sönder mina småttingar. bara njuta av att kunna gå in i en affär utan att folk stirrar som as och ropar efter en.

vad annars? mjo. jag har färgat håret rött. varför vet jag inte riktigt. får se hur länge jag klarar av att hålla mig från att bleka upp det igen.


vi hörs när jag är på svensk mark igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback