glad tjej.

idag är faktiskt en sån här superbra dag. visst, jag ligger med feber och hosta från helvete, men det är en bra dag. jag känner mig lättad, lycklig och förväntansfull. av många anledningar;

1. solen skiner. det är varmt och väldigt vackert utanför fönstret.
2. jag far hem nästa vecka. då ska jag krama sönder sandra, ida, anna, jennifer, sandra och alla andra. massa ölspel och tequilaauditorium.
3. jag får krama sönder hanne om 17 dagar när hon entrar alanyaland.
4. jag får krama sönder tine om 25 dagar när hon entrar alanyaland.
5. herr x.
6. mikaela & therese entrar alanyaland 17e juli.
7. ev. följer en "hemlig gäst" med mig till alanyaland.
8. söta upptäckter på facebook.
9. min familj.
10. mina tjejor. det finns inga i dess like.


Kommentarer
Hanne säger:

Jeg liker spesielt nummer 3 og 4! <3

2010-07-01 | 13:38:37
Bloggadress: http://hanneidris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback