is there anyone out there, because its getting harder and harder to breath..

jag är tom. likgiltlig. avdomnad. borta. jag har insett efter att det jag kommit hem hur mycket den här resan har gjort skada inom mig. allt skitnack. all drama. alla brutna löften. alla bråk. alla lögner. så har det väl iof alltid varit, ingen gång där nere har väl varit "fläckfri". kommer man in i bubblan som är där nere, så är "mjölkpaketsyndromet" en självklarhet. det kan man ta, för det är så det är. det vet man redan innan. det jobbiga är dock när det kommer till ens vänner man far ner med/är där nere med. det som hänt där nere är dock inget jag tänker ta upp här, dom som är inblandade vet redan vad saken gäller. förtroenden är krossade och jag vet inte om det går att fixa igen..

Trust is like a paper - once it's crumpled it can't be perfect again. You can flattern the paper, and try to make it as straight as you want, but it will never be perfect again.




Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Älskade vän,kom hit o ät våfflor me mig.

Vill höra allt o veta vilka de jag ska slå på käfften!

2010-06-21 | 21:53:09
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Emma säger:

Been there, done that. Om du skulle vilja, bara skriv en rad på msn.

2010-06-21 | 23:27:00
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/
Johanna säger:

Vad jobbigt det låter hjärtat, jag är i Oslo den här veckan och jobbar. Kommer hem på måndag eller tisdag så vi kan väl prata nästa vecka? Puss <3

2010-06-23 | 16:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback