01.30

YEMEK ISTIYORUM!! jag är hungrig som en gris nu igen. shake's är inte helt ok har jag kommit på. så jag ska faktiskt fuska. jag håller på att koka broccoli. jag älskar kokt broccoli med salt. göttans. längtar tills man kommer till alanya och kan springa till marknaden och handla flera ton med frukt och grönsaker. marknader utomlands är bland det mysigaste jag vet. alla olika dofter. alla olika färger. alla dessa människor med alla dessa röster.

nej, broccoli och melrose place nu.

                          på väg till marknaden i marrakech, marocko. januari 2oo9.




Kommentarer
Johanna säger:

Jag har samma nummer som innan:)



Åhh saknar också marknader. Och värme. Och böneutrop. Och dig.



2010-03-04 | 02:15:44
Bloggadress: http://johannabcn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback