8e mars 2o1o.

lördag förmiddag tog jag tåget tillbaka till sthlm. gjorde lite våfflor och började sen göra mig klar för kvällen. cumhur fyllde år så det vankades party. jessica kom hit runt halv 8 snåret, och vi började förfesta lite innan vi hoppade på tåget till bromma. festen var riktigt nice. husfester is the shit. jag och relinn var dock inte lika nice dagen efter när vi skulle åka hem. ;) men det är smällar man får ta.

idag har jag jobbat. jobbade 9 - 13. gick inte allt för bra. men det gick. ska prova resten av veckan, och blir det inte bättre så får jag helt enkelt ringa till doktorn igen. vill inte direkt bli sämre nu innan jag ska åka. det vore jävligt b.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback