back home.

kom hem igen sent igår kväll.. har verkligen haft en toppenhelg.! bästa helgen på länge. tack cissi. ♥

nu sitter jag och dricker ayran. är inne på mitt andra glas. jag längtar tills jag kommer ner och kan köpa stora flaskor med ayran. iih. ayran kan man aldrig få för mycket av.! det är något som alltid kommer finnas i mitt och malin's kylskåp.

dags att göra sig klar för jobbet. puss.

                                                                                        vart ett aquarium..



                                                                                     cissi & jag


                                                                            vart visst ett till..


                                                                             jag & jennifer. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback