mitt i veckan

ska strax masa mig i väg till jobbet, kör 14 - 21.15 idag. skulle egentligen börjat 11, men jag sa att jag inte klarar av så många timmar så jag fick börja senare. har inte behövt äta smärtstillande sen i torsdags, men igår fick jag börja igen. inte helt ok. så jag måste trappa ner på jobbet igen. och jag måste sluta tro att jag klarar mer än vad jag gör, jag måste sluta lyfta hyllor och köra på i 180 som jag gjorde innan. vill inte bli sämre tills jag far till alanya. det funkar inte.

pratade med sophia igår. saknaden är stor. jävligt stor. men snart ska vi härja på som aldrig förr. cant wait. küp med gazoz, kolbasti, spice girls & queens garden. KÄRLEK.

                               sophia, jag, sonya & glassmannen, september 2o1o.


Kommentarer
Emma säger:

Ær den tvåfærgade din? Den du gav mig? ;)Jag tror jag stirrade på den hela kvællen och undrade hur det hela hade gått till, ær man smart så ær man...

2010-03-17 | 13:04:14
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback