fast, allvarligt talat.

jag läste i en blogg för ett tag sen att tjejerna som är i alanya nu på vintern är fula, tjocka och är enbart där nere för att få ligga, eftersom dom inte får ligga något i sitt hemland. dom ger pengar till killarna och har ingen självrespekt. tjejen som har skrivit det här, har själv legat med halva alanya. men eftersom hon är "smal och snygg" så gör det ingenting. hon är även turk, så hon har "någonting att göra i turkiet". hur dumt är inte det? så om man är smal och snygg, är det helt ok att åka ner dit och ligga med allt och alla. men inte annars? förstår inte riktigt det resonemanget. jag håller med om att det är en hel jävla massa brudar som betalar allt till sina karlar, och att dom tillåter att dom beter sig hur som helst och ligger med allt som rör sig. dock så håller jag inte med om att det bara är tjejer som är där på vintern, inte heller att alla är tjocka och fula. det är tjejer i alla dessa storlekar, och dom är där alla olika månader på året.

personligen är det här inget jag tar åt mig av. varken jag eller dom jag umgås med håller på sådär. man kan faktiskt åka utomlands, även om man nu inte är turk, bara för att komma bort. bara för att man tycker om ett annat land. en annan kultur. och med självrespekten att göra, jag skulle aldrig, och då menar jag verkligen ALDRIG bli sådär fucked up i huvudet som dom flesta brudar blir där nere när det kommer till killarna. aldrig i livet att jag skulle gå med på att en kille bestämmer om jag ska gå till höger eller vänster, vilka jag får träffa, vart jag får vara, vad jag får ha på mig osv osv. jag gör vad jag vill. när jag vill. hur jag vill. thats it. och mina pengar är mina pengar. vill han ha mer pengar, då får han väl skaffa sig ett till jobb helt enkelt. svårare än så är det inte. dock så finns det inte någonstans på min världskarta att jag skulle skaffa mig en kille där nere. inte på en charterort what so ever.

det jag ville få ut av det här inlägget, är att man ska inte dra alla människor över en kant. man ska inte heller kasta sten när man sitter i glashus. oroa dig över dina egna skelett i garderoben istället för att leta efter andras, det brukar bli bättre då.

Kommentarer
Johanna säger:

Klokt sagt :) Jag sov igår och har haft fullt upp hela dagen, men jag försöker slå dig en signal imorgon. puss

2010-03-04 | 22:36:55
Bloggadress: http://johannabcn.blogg.se/
Elisabet säger:

YES!!! Ses då gumman! Va va nice att du kommer! PUSS!

2010-03-04 | 23:16:54
Bloggadress: http://elisaebtwallgren.blogg.se/
Jessica säger:

Okej :)

Vad ska du göra där nere, och hur länge ska du stanna? :)

2010-03-05 | 00:12:27
Bloggadress: http://imjessthemess.blogg.se/
cissi säger:

haha....undrar vems blogg du syftar på ;)



Du, inet helt okej att emelie e påväg hit för å festa me mej...å du å resten av the girls inet är det :(



puss

2010-03-05 | 20:45:21
ida säger:

bra sagt! :)

2010-03-07 | 19:46:50
Bloggadress: http://idaeengelbrektsson.blogg.se/
sandra säger:

snälla vem fan skriver så? dummaste och bland det korkaste jag hört. BRA SKRIVET Fanny !!!! puss :)

2010-03-08 | 15:31:35
Bloggadress: http://hjaarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback