ghosts from the past

dom senaste veckorna har det dykit upp en hel del spöken från förr. vissa är roligare att träffa än andra. vissa vill man helst inte ens se på. but's that is life i guess.

det är snart slutet på maj. och jag funderar på att åka hem den 28e juni. och sen fara tillbaka den 13e juli. eller 10e juli, för då ska elliz till istanbul, så då kan vi sällskapa eftersom mitt plan ändå mellanlandar där. anledningarna är att jag vill hem till min familj och krama dom så hårt jag kan. jag vill ha lite svensk sommar. svensk mat. och mitt visum må förnyas. men vi får se, jag har ett tag kvar att fundera på saken.

årets första beachparty gick av stapeln förra veckan, jävlar i min lilla låda vad kul jag hade! gratis bar = alldeles för mycket alkohol på för kort tid. jag och hanna stog vid baren och svepte 3 stora glas på några minuter för vi orkade inte springa fram och tillbaka hela tiden. sedan vidare till picasso, james dean & the doors. minnet från hamnen är dock inte det bästa. ;)

nästa vecka fyller både sandra och sophia år. då blir det kalas. :)

sakner er där hemma. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback