long time no see.

sjuk. igen. föll typ ihop på picasso igår så dom körde hem mig. idag är det dock bättre, men ska hålla mig lugn några dagar iaf. annars då? mjo, malin's knä hoppade ur led igen på robin hood en kväll. vilket slutade i ett besök på sjukhuset och därmed var alla vara pengar slut. så just nu har vi 20 kr att leva på tills jag får min semesterersättning och sjukersättning om 3 veckor. den är bra. hon har även fått hoppa runt på kryckor sedan dess.

tine har farit hem. dumt. hade hoppats på att vulkanen kunde hållit igång ett tag till.. men men.. cissi var hit på en snabbvisit också. hade önskat att hon stannade kvar längre. det är tomt utan dig hjärtat. hoppas du kommer snart igen. ♥

sandra har kommit nu. så jäkla nice.! lägenheten var dock mindre än vad vi trodde, men det funkar. väldigt nice att slippa bo på hotell. vi har redan invigt balkongen med ölspel halv 5 på morgonen. mormorskoftan var fullare än fullast och kräktes. höhö. så kan det gå.


Kommentarer
Sofiya säger:

krya på dig gumman

2010-05-06 | 10:19:09
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback