29e november.

igar var det ju som sagt första adventsmys. jag och tess hade bakat lussebullar & sockerkaka. vi hade aven gjort glögg som vi tog med oss till picasso och bjöd pa. vi var ett helt gang dar som satt och myste. vart aven nagra spel skipbo, vad annars? berit börjar bli riktigt bra pa det nu, vi sitter och har all aggro mot varandra mest hela tiden. och picassopojkarna bara fuskar. men men, sant man far ta. vi satt iaf kvar pa picasso tills strax efter 1 nar jag & tess rullade ner mot robin hood och james dean. dom andra hade redan dragit, dom tyckte vi var sega. ;) vart lite drinkar pa robin och sen en till pa james. hamnade pa efterfest sen, och rullade hem till tess 6 imorse. Död, dödare, dödast. men kul var det. :)

idag har jag inte gjort sa mycket. for hem fran tess runt 4 tiden, tog en liten powernap, gjorde mat och sen satte mig har. som jag setat nu i nastan 2 och en halv timme. men jag har inte sa mycket annat för mig, ikvall blir det lungan! jag funderar pa tt ga och köpa lite godis och sen dra hem och titta pa criminal minds. det ar ju anda mandag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback