bästan.!

jag har haft en låt på hjärnan, hur länge som helst. sen jag kom hem från alanya.. typ. jag har dock inte vetat varken vad låten heter, eller vidare mycket av texten. mest melodin som satt sig. men, så hände det ju idag att linnea i idol sjunger den! hur bra är inte det?! så jag knatade in på spotify fort som fan och la den i min playlist. BÄSTAN!

jag pratade med min läkare idag förresten om mitt bröstben, och frågade henne om det kunde bli kroniskt eftersom det vill lixom inte läka ut sig. då säger hon att hon aldrig varit med om någon så ung fått det kroniskt, utan det var mer 70+are som fick det. men att det var möjligt att jag skulle få äta min medicin till och från beroende på hur symtomen visade sig. hon sa ju även vid mitt första besök förra vintern att hon inte hade träffat någon ung som var så illa drabbad heller, så jag tvivlar väl kanske inte alls på att jag har fått det här kroniskt. det är lite just my luck, så att säga.

jag vill ut på äventyr. mamma tycker jag ska åka ner till alanya igen. hör på den, mamma som alltid varit på mig att vara hemma, inte tacka nej till fasta jobbtjänster, flytta till egen lägenhet etc etc. jag höll på att trilla av pinn lite grann faktiskt..

 


Kommentarer
Emma säger:

Oj, ıbland förvanar föraldrar. Vanta lıte sa vıll hon ge dıg pengar med kanske? :)

2010-10-15 | 22:50:46
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Emma säger:

Jag haller ıaf tummarna!

2010-10-15 | 23:21:41
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Sofiya säger:

Mammsen har vänt :) skönt det. Mamma har alltid tyckt att jag ska va där, men nu tycker hon jag ska va här. Vafaan asså, kan dom inte bestämma sig :P haha

2010-10-16 | 15:13:06
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback